Pravova_Dopomoga | Сообщение # 1 |
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 26
Статус: Offline
| Інформація взята зі статті юристів на сайті компанії "Правова допомога", посилання на повний текст тут - https://pravdop.com/publications/praktiki-kompanii/algoritm-deystviy-kogda-v-medicinskoe-uchrezhdenie-prishel-nedovolniy-pacient-08-2022-149/. Репостимо найважливіше. Якщо пацієнт здійснив передоплату, і просить такі кошти повернути, не важлива причина - ПОВЕРТАЙТЕ. Практика показує, що половина таких пацієнтів все-таки повернеться до вас.Що ж робити, коли не тільки кошти сплачено, але і послугу надано? Головне не панікувати. Перший, хто зустрічає таких пацієнтів - це працівники рецепції або адміністратори, на їх плечах найбільше навантаження.Вони повинні зустріти, запитати що сталось, і які претензії має пацієнт. Якщо пацієнт агресивно налаштований, або поводить себе неадекватно, є два варіанти: попросити його заспокоїтись і написати письмову заяву;викликати поліцію. Після того, як пацієнт заспокоївся, і зміг викласти або усно, або письмово свої претензії чи зауваження, є багато різноманітних сценаріїв, що далі. Наприклад: розглянути заяву, і направити на Медичну раду; розглянути і все. В першоджерелі також розглянуті практичні випадки та поради щодо таких випадків.
Сообщение отредактировал Pravova_Dopomoga - Понедельник, 13.03.2023, 22:13 |
|
| |